مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 20:302023-01-12اقتصادي

نذر حیا3| اهدای 342 قواره چادر به نیابت از شهیده مریم رحیمی به نیازمندان استان فارس


تشکل مردمی علمدار جهاد برای سومین سال پیاپی با اجرای طرح نذر حیا تعداد 1100 قواره چادر را بین نیازمندان فارس توزیع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شیراز تشکل جهادی علمدار جهاد به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا س و به نیابت از شهیده رحیمی تعداد342 قواره چادر را به بانوان عفیفه ی استان فارسی اهدا کردند.

سرپرست مجموعه علمدار جهاد با بیان اینکه به دلیل شرایط اقتصادی عده ای از بانوان توان خرید چادر را ندارند به خبرنگار فارس گفت: تشکل مردمی و خود جوش علمدار جهاد که در شرایط گوناگون دستگیر و همدل مردم بوده است این بار هم با جمع آوری کمک های مومنانه و مردمی اقدام به خرید چادر برای بانوان نیازمند استان فارس کرده است.

سید غفور حسینی در ادامه اظهار داشت: این طرح برای سومین سال پیاپی در حال اجرا است و این بار نذر حیا به نیت شهید مدافع سلامت استان فارس بانو مریم رحیمی انجام شده است که در روز ولادت حضرت زهرا س به نیازمندان استان فارس اهدا خواهد شد وی افزود: تیم های شناسایی و معتمدین محلات در25 نقطه از شیراز و نیز استان فارس مستقر هستند تا شخصی از برنامه همدلی جهادی ها محروم نماند.

حسینی در پایان گفت: اجرای طرح نذر حیا3 به مبلغی بیش از 110 میلیون تومان هزینه انجامید که تمامی این هزینه ها توسط مردم ،خیرین و گروه های جهادی تامین شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر حیا3| اهدای 342 قواره چادر به نیابت از شهیده مریم رحیمی به نیازمندان استان فارس

نذر حیا3| اهدای 342 قواره چادر به نیابت از شهیده مریم رحیمی به نیازمندان استان فارس